Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steve

28 December 2006 | België, Antwerpen

Mezami(e)s,

gewoon even testen: mijn vorige reisdagboek staat dus nog altijd online. Straks, vanaf 19 januari, kan je hier een nieuw dagboek ontdekken, vanuit Mexico, Guatemala en Belize. Ik hou jullie dan op de hoogte van mijn omzwervingen daar. Nog 22 keer slaoen dus. Alvast veel geluk gewenst in het nieuwe jaar en een goede gezondheid.
Knufs van een moeflon

• 28 December 2006 - 13:46

Monique:

hé leuk dat ik je weer zal kunnen volgen op je avonturen! okidoki pianisimoki

• 28 December 2006 - 18:56

Marleen:

vooreerst een gezonde en gelukkig 2007 en we zullen je natuurlijk graag volgen op je reis,het zal weer de moeit zijn , groetjes

• 21 Januari 2007 - 10:48

El Sben :

Steve-o,
    ik heb je nog geen goeie reis gewenst! bij deze dan!
    mocht je in Guatemala het dorpje Livingstone bezoeken, tsjek dan zeker het hotel La Casa Rosada uit! uitgebaat door vrienden!
    have a nice one!

sven

• 21 Januari 2007 - 10:48

El Sben :

Steve-o,
    ik heb je nog geen goeie reis gewenst! bij deze dan!
    have a nice one!

sven