NIEUW! DRIE LANDEN (met foto·s) - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu NIEUW! DRIE LANDEN (met foto·s) - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu

NIEUW! DRIE LANDEN (met foto·s)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steve

09 Februari 2007 | Mexico, Playa del Carmen

Hola muchachas y muchachos,
mezami(e)s,

voila, het zit er bijna op. Nog een laatste bericht met foto·s. Guatemala lijkt alweer een eeuwigheid achter me te liggen, ook al is het nog maar vijf dagen geleden. Geweldig land trouwens; het bevalt me eigenlijk meer dan Mexico. Veel groener, vriendelijker mensen in tradiotionele klederdrachten; lekker eten... Maar tot een paar dagen geleden had ik enkel het armste en meest achtergestelde deel van Mexico gezien, Chiapas. Van de Mexicaanse keuken ben ik overigens nog altijd geen fan, maar dat wil niet zeggen dat ik niet lekker gegeten heb tot nu toe, alleen: die fletse maispannekoekjes en bonenprut beginnen nu wel mijn oren uit te komen. (en da·s geen gezicht!)
Maar eerst Guatemala dus, met naast de kleurrijke marktjes en sfeervolle kerkjes het absolute hoogtepunt van de reis: het ruïnecomplex van Tikal, indrukwekkende Maya-tempels en -piramides in de jungle.

• 09 Februari 2007 - 16:52

Hollander:

Als je niet tegen die zuinige hollanders kan, ga er dan ook niet mee op reis en zit niet te zeiken!!!!!!! BELG!!!!!