NIEUW! DRIE LANDEN (met foto·s) - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu NIEUW! DRIE LANDEN (met foto·s) - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu

NIEUW! DRIE LANDEN (met foto·s)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steve

09 Februari 2007 | Mexico, Playa del Carmen

Hola muchachas y muchachos,
mezami(e)s,

voila, het zit er bijna op. Nog een laatste bericht met foto·s. Guatemala lijkt alweer een eeuwigheid achter me te liggen, ook al is het nog maar vijf dagen geleden. Geweldig land trouwens; het bevalt me eigenlijk meer dan Mexico. Veel groener, vriendelijker mensen in tradiotionele klederdrachten; lekker eten... Maar tot een paar dagen geleden had ik enkel het armste en meest achtergestelde deel van Mexico gezien, Chiapas. Van de Mexicaanse keuken ben ik overigens nog altijd geen fan, maar dat wil niet zeggen dat ik niet lekker gegeten heb tot nu toe, alleen: die fletse maispannekoekjes en bonenprut beginnen nu wel mijn oren uit te komen. (en da·s geen gezicht!)
Maar eerst Guatemala dus, met naast de kleurrijke marktjes en sfeervolle kerkjes het absolute hoogtepunt van de reis: het ruïnecomplex van Tikal, indrukwekkende Maya-tempels en -piramides in de jungle.

  • 09 Februari 2007 - 16:52

    Hollander:

    Als je niet tegen die zuinige hollanders kan, ga er dan ook niet mee op reis en zit niet te zeiken!!!!!!! BELG!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steve

Geen reden is te gek, geen uitvlucht te ver gezocht om elke keer weer een stukje van de wereld te ontdekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 54332

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 04 April 2014

BRAZIL!

20 September 2012 - 13 Oktober 2012

Met de camper langs de Canadese oostkust

20 September 2012 - 12 Oktober 2012

INDIAN SUMMER IN QUEBEC & TORONTO

22 November 2011 - 18 December 2011

Oosterse ontdekkingen

03 Januari 2005 - 18 Februari 2005

taiwan / nieuw zeeland / australië / thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: