Hoe meer down under kan een mens zijn... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu Hoe meer down under kan een mens zijn... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu

Hoe meer down under kan een mens zijn...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steve

18 Februari 2005 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vriendjes en vriendinnetjes,

allemaal hartelijk dank voor de reacties op het dagboek en de afzonderlijke mails via yahoo. Na tien en een half uur vliegen vanuit Taipei ben ik eindelijk op mijn eindbestemming aangekomen (al weet je dat maar nooit: een retourvlucht naar Sydney van hier kost amper 150 euro, dus dat opent perspectieven...) Auckland, Nieuw-Zeeland dus, helemaal aan de andere kant van de wereld bij de tegenvoeters en dag hier als het bij jullie nacht is. Een heerlijk weertje, dapper opstomend naar de dertig graden en zonnebrand in het gezicht en de nek. De eerst nacht viel wat tegen; de jeugdherberg in Auckland waar iok via internet had gereserveerd, bleek overboekt en dus moest ik op de zetel pitten voor 5 euro. Maar vanaf dag twee kon het niet meer stuk: Waiheke Island ligt op een half uurtje varen in de baai van Auckland en de jeudgherberg is het paradijs op aarde; middenin de bush met zwembad en jacuzzi... Da's wat anders dan het bed met minimatras in Taipei. Jawel, hier blijf ik drie nachten en morgen zaterdag begint het grote avontuur. Ik heb me een buspas gekocht en morgen (heeel) vroeg stap ik de ferry en de bus op voor een dagje reizen naar Tongariro National Park middenin North Island: dat wordt een heel ander landschap en wellicht ook klimaat. Ondertussen ben ik nu al stapelverliefd op dit fantastische land, ik ben zelfs al op huizenjacht geweest maar voor een klein optrekje moet je hier toch al snel 150.000 euro op trafel leggen. Zo'n vaart zal het dus wellicht niet lopen.

Alles gaat hier opperbest, ik ben alleen veel te zwaar bepakt en zal dus een deel van mijn bagage proberen hier te laten tot ik terug kom op het einde van de klange trip. Hou me op de hoogte van alle nieuws en roddels!
Hou jullie goet en knufs van een moeflon!

Steve

  • 18 Februari 2005 - 07:43

    Juke + Inez + Pit + Pé:

    Hey nonkeltje,

    blij u te horen... Mss kan je idd er een paar dagen Sydney aan toevoegen, maar het zal er vanaf hangen hoe mooi het op Nieuw Zeeland is zeker :-) ???
    Zoals ik kon lezen lijkt het daar al heel mooi, dus w8en we vol spanning op de foto's ;-)...

    Greetz + (k) van ons allemaal

    Juke

  • 19 Februari 2005 - 10:34

    Broertje En Familie:

    Hoi moeflon,
    Hier alles ok.Ben al eens bij u thuis langs geweest. ook ok.Blij niets dan fantastische reacties te horen.Laat u maar volledig gaan .
    Wij wachten vol ongeduld op volgende foto's

  • 20 Februari 2005 - 14:52

    Mama Rasta:

    hey stevie,

    Na een tijdje rond gedwarreld te hebben op je site heb ik eindelijk het systeem onder de knie...
    En vanaf nu zal ik je dus regelmatig eens terug zien en horen vanuit de andere kant van de wereld...
    Zo te horen heb je ook al een groot stuk van je hart verloren aan dat prachtige nieuw-zeeland....heeeeeel begrijpelijk......
    Ben echt jaloers.....en daarom ; groet alle wonderlijke plekjes daar on dat mooie land van mij ....want ik ben dat prachtige stukje wereld zeker nog niet vergeten ....
    Tot de volgende keer hé...

    P;S; ; wat is een moeflon eigenlijk?
    ****dikke zoen*****

  • 20 Februari 2005 - 17:48

    Zusje + (schoon) Broer:

    heel blij dat alles goed gaat hier ook alles kits
    geniet maar met volle teugen en ..... achter u .... mannen met computers zijn vrijdag gaan eten met broertje (schoon) zus en de lee maar dat hebt gij nog tegoed hé hoe is 't eten ginder benieuwd naar de nieuwe foto's veel XXXXXX

  • 22 Februari 2005 - 11:46

    Tom, Birna En Gitte:

    Hey Ruiver,

    vooreerste mijn excuses dat ik uwen verjaardag vergeten ben. Maar toch nog ne gelukkige verjaardag van ons allen. we zullen er bij uw terugkomst wel enen op gaan drinken.

    Wanneer ik je berichten lees stel ik toch vast dat alles naar wens verloopt. Op uitzondering van die enen nacht wanneer de politie is binnengevallen. Nogal geluk dat ge alleen lag hé (allé da denken we toch)

    Ik begin al oe langer meer spijt te hebben dat ik deze reis niet zelf mee kan maken.

    allé have fun and see you later.

    Big hugs from all of us.

  • 22 Februari 2005 - 12:04

    Jolle:

    Jow Stevo,
    Het nieuws van uwe reis-site doet dus al goed de ronde. Wreed systeem! Ja man, da roept herinneringen op. Geniet er in elk geval van en pak uwen tijd om alles rustig te beleven. Als je in Motueka zou geraken, doe ze dan in 'The Hot Mama' de groeten. Goed feestje gehad!
    Allé, tot lees en kijk al uit naar de foto's.
    Jolle.

  • 22 Februari 2005 - 15:12

    Marc & Kitty:

    De groeten uit melsele.
    Amuseer u daar maar goed.
    En tot kijks hier of daar aan den toog.

  • 23 Februari 2005 - 11:43

    Hilde En Dico:

    hoi steve je hebt al heel wat gezien zo te lezen en alles is al mee gevallen doe zo verder en wij volgen je zeker - met de pronostiek had je deze week 14 punten = 2 pinten en sta je nu op de 23ste plaats - goed hé - tot volgende week

  • 23 Februari 2005 - 14:26

    Annemie:

    lees hier al je reisverhalen op mijn verjaardag en zie dat jij al een dag verder bent. ik blijf zodus nog efkes hier. ik heb genoten van al je mooie foto's het is echt wel de moeite. sorry voor jou ook nog ne gelukkigen he, nog veel plezier en tot binnenkort nog wel eens voor een kattebelletje groetjes annemie

  • 24 Februari 2005 - 09:03

    Bald & Mies:

    Hoi Steve,
    Fijn om zulke enthousiaste reacties te lezen. Hier zijn de weergoden flink met ons voeten aan het rammelen: sneeuwvlokken dwarrelen voortdurend langs het raam, maar ze smelten meteen weer weg. Denk dus ff aan ons als je in het zwembad dobbert!

  • 24 Februari 2005 - 09:34

    Bart:

    Altijd plezant om een nieuw reisverslag te lezen. Om u een beetje op de hoogte te houden van het reilen en zeilen in de showbizz deze telex: Gert en Karen van K3 zijn uit elkaar # Stephanie Planckaert is zwanger # de laatste TV7 ligt nu in de winkel # TeVe-Blad is vanaf volgende week gerestyled # Stefan blijft ne foemp.

    En het sneeuwt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steve

Geen reden is te gek, geen uitvlucht te ver gezocht om elke keer weer een stukje van de wereld te ontdekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 54327

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 04 April 2014

BRAZIL!

20 September 2012 - 13 Oktober 2012

Met de camper langs de Canadese oostkust

20 September 2012 - 12 Oktober 2012

INDIAN SUMMER IN QUEBEC & TORONTO

22 November 2011 - 18 December 2011

Oosterse ontdekkingen

03 Januari 2005 - 18 Februari 2005

taiwan / nieuw zeeland / australië / thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: