snel even enkele reacties - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu snel even enkele reacties - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu

snel even enkele reacties

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steve

12 Maart 2005 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Vrienden en vriendinnetjes,

tot vanmiddag zit ik even in Invercargill, de meest zuidelijk gelegen stad van N-Z (en dat betekent in dit geval: het dichtst bij de zuidpool gelegen), maar straks vlieg ik naar Stewart Island, in de hoop daar de kiwi in het wild te zien (niet de mens of de vrucht, maar de redelijk zeldzame vogel). Er staat hier nogal wat wind, dus ben ik al blij dat ik de bij gewoon weer al zeer woelige Foveaux-zeestraat in de lucht kan overbruggen in een tienzitter en niet op een ferryboot. Het kaartje is inmiddels aangepast en jullie zouden ook de foto's weer moeten kunnen zien. Een nieuwe lading (wellicht met een fotostrip over het Milford-avontuur) kunnen jullie volgende week verwachten als ik in Christchurch ben, dat zal vanaf 20/3 zijn. Nu enkele reacties:

Mannen en vrouwen van de Kadans: er moet toch een hardnekkige roddel zijn die jullie me willen laten weten, of is Melsele echt zo saai geworden? Alles is goed, het hoeft helemaal niet waar te zijn als het maar vettig of prettig is>> En ijzel of niet: gevoetbald moet er worden! Als ik terug ben, wil ik in de bovenste helft van de eerste kolom staan van de pronostiek (goe bezig, Dico en Hilde!)

Jolle en Heidi: weer of geen weer, N-Z blijft inderdaad fantastisch! Wat een ervaring! Heidi, stuur me toch nog even de concrete gegevens van die gast van het cadeautje door, ik zit maar een dikke twee weken meer op Zuid-eiland en dan is de kans verkeken.

Ju (en aanhang) en zusje en Armand,
jullie zullen wel geloven dat ik hier de tijd van mijn leven heb, zeker? Over enkele dagen zit ik al halfweg, dus dat gaat hier ongelooflijk vooruit. De eerste week van april zoek ik even nieuwe horizonten op...

Broertje,
hoezo Sponsbob in de carnavalsstoet? Was de Lennert dan verkleed in een spons (hopelijk regende het dan niet want een spons neemt tot twintig maal z'n gewicht in water op) en zijn jullie in de prijzen gevallen? Kussen!

Heren en dame van TeveBlad: ik dacht dat jullie al lang wisten dat PdW lange tenen heeft, dus natuurlijk breken die het eerst. Sven en Dominiek krijgen dus een extraatje, goed zo. pAULIEN is dus op haar nieuwe stek begonnen. En met de oplage kan het nu alleen maar UP gaan, Rob. Toch geen nieuwe kapers op de kust, hoop ik. Er is hier ook een pocket-tv-magazine, TV Guide, ik breng wel een exemplaar mee. Dikke knuffels aan iedereen, ook de vaste disgenoten in de kantine.

Prof Baldwin en Mies,
begin maaral te sparen voor een reis naar N-Z want ik weet dat dit jullie bijzonder zou bevallen. Wanneer trokken jullie alweer naar de States? Begin juni wordt er in elk geval weer geitaliaand, er valt wel wat bij te praten. Baldie, bevalt de nieuwe job?

Dokter Stefaan,
het (inderdaad prachtige) official All Blacks-shirt zit hier veilig opgeborgen onderaan mijn rugzak. Heb er ook een voor mij meegebracht, was wel niet goedkoop, 120 NZ$. Leeft Voet nog? Nog niets van gehoord! Schande!

  • 13 Maart 2005 - 09:21

    Stefaan VdP:

    Spijtig van het weer op de Milford Track, anderzijds toch weer een ervaring om later aan de openhaard te vertellen.
    Ga je nog langs Dunedin om pinguins en albatrossen te spotten ?
    Vergeet op je weg naar Christchurch niet te stoppen bij de Mouraki-boulders.

  • 17 Maart 2005 - 12:30

    Mama Rasta:

    stevie....als ge in auckland de kustlijn volgt komt ge automatisch in mission- beach of -bay uit...ge kunt dat dus echt niet missen he...
    En anders moet ge , in auckland -city zelf, op zoek gaan naar het belgische bierkafee...en dan geeft ge het daar maar af....
    Het kafeetje waar carl werkt noemt de fontein...dus als ge een gids hebt moet dat er normaal ook wel in staan...

    Succes he*****eidie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Invercargill

Steve

Geen reden is te gek, geen uitvlucht te ver gezocht om elke keer weer een stukje van de wereld te ontdekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 15875
Totaal aantal bezoekers 54301

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 04 April 2014

BRAZIL!

20 September 2012 - 13 Oktober 2012

Met de camper langs de Canadese oostkust

20 September 2012 - 12 Oktober 2012

INDIAN SUMMER IN QUEBEC & TORONTO

22 November 2011 - 18 December 2011

Oosterse ontdekkingen

03 Januari 2005 - 18 Februari 2005

taiwan / nieuw zeeland / australië / thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: