De laatste (zonnige) loodjes - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu De laatste (zonnige) loodjes - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Steve STEVENS - WaarBenJij.nu

De laatste (zonnige) loodjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steve

20 April 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vriendjes en vriendinnetjes,

dit zal wellicht het laatste dagboekbericht uit Kiwistan zijn, want dinsdag (over minder dan een week dus) vertrek ik naar Thailand. Als de moderne techniek al is doorgedrongen op het eiland Koh Chan vlakbij de Cambodiaanse grens, horen jullie dat wel, anders mogen jullie nog een bericht verwachten uit Bangkok, zo rond de negende april, enkele dagen voordat ik ECHT naar huis kom.
Veel valt er hier niet te melden: het weer is hier superzonnig en ik ben het stilaan een beetje beu om van bus op bus te springen en die verdomde rugzak steeds te versleuren en in te pakken. Ik hoop maar dat ik niet over mijn gewicht zit (met de rugzak, bedoel ik) want hij is loodzwaar. Ik heb besloten hier tot zaterdag in Paihia te blijven; zonnekloppen, wat wandelen, een beetje met de boot gaan varen, wat kayakken op zee en wat zwemmen met de dolfijntjes. Je ziet het: wellicht leukere dingen dan jullie de komende week te doen hebben (hahahaha). Mij hoor je dus niet klagen. Geniet in elk geval van de laatste lading foto's in het foto-album en jullie horen wel iets van mij vanuit Thailand, twaalf uur dichter bij huis...

Knufs van een moeflon,

Steve

PS. Broertje toch, gij en de Moniek gaan salsadansen? Da's het oud zot zeker?
PPS. Hilde en Dico, sta ik nog niet bovenaan de eerste kolom in de voetbalpronostiek? Ik hoop heel wat gratis pinten te drinken wanneer ik terug thuis kom...
PPS. Mama Rasta, ik heb die boeren in dat Belgisch biercafe in Auckland al twee keer gemaild of Carl daar nog werkt, maar ze vertikken het iets terug te sturen.
PPPS. Juke, vraag de mama eens te kijken of de RVA al (drie keer) gestort heeft als ze nog eens gaat werken?

  • 20 April 2005 - 14:06

    BVdE:

    Mooimooimooi. Die foto's zorgen voor een serieuze boost in jaloezigeiterij. Geniet nog van je LAATSTE dagen. ;-) Den trainer van SKB, Erreman Elleputte, moet volgend seizoen ook niet meer terugkomen. Ik geef het maar even mee. Voor de rest: klop die zon, vaar dat bootje en zwem die dolfijnen.

  • 21 April 2005 - 10:32

    Tom, Birna En Gitte:

    Hey ruiver,

    ik heb gelezen dat ginds nog altijd alles naar wens is buiten het feit dat je zovele kilometers op een domme bus zit uiteraard.

    geniet nog maar van de laatste dagen want eens terug in dit apeland is het back to reality.

    Met mezelf, Birna en ons Gitte is alles reuze. Afgelopen week nog de vraag gehad van Zorro hoe het met U was. Die dachten dat je al thuis was (????)

    have fun and see you later

  • 22 April 2005 - 10:53

    HILDE EN DICO:

    Steve het gaat niet zo goed met uw pronostiek nu staat ge op nr 33 en je hebt 37 pinten totaal - sorry - we zullen proberen de laatste weken er nog wat bij te doen - zo te lezen is het weer nu toch goed daar en het einde nadert we zullen allen blij zijn dat ge terug zijt

  • 25 April 2005 - 19:52

    Broertje En Familie:

    Jo De Moef.
    Hier is alles ok.
    Zo te lezen en zien is daar ook alles dik in orde.Maar ja ge ziet aan alles komt een eind.Ge zult rapper thuis zijn dan ge denkt,dus profiteer er nog maar goed van.Voor dat ge het weet moet ge hier weer op dezelfde smoeltjes zitten kijken.Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen van ons spel zonder grenzen.De attracties zijn nog dubbel zo groot als voorig jaar (opblaasstrukturen van 30 meter lang en een overdekt springkasteel van 65 m²)Allez ik gaan stoppen me mijne zever want ge zult waarschijnlijk wel wat beter te doen hebben.
    groetjes en tot ziens

  • 26 April 2005 - 11:18

    Juke + Inez + Familie:

    Hey nonkeltje.....
    De Rva heeft al 2 x gestort (4 maart en 6 april)
    De foto's zijn gewwon prachtig !!!
    En ge zult idd sneller terug zijn dan da ge denkt !!! Alles gaat hier goed, en zijn volop aan de caravan aant werken !!! :-)
    Tbegint weer goed weer te worden.... Dus ideaal campingweer ;-)

    Tot een van de dagen !!!

    Greetz Juke ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steve

Geen reden is te gek, geen uitvlucht te ver gezocht om elke keer weer een stukje van de wereld te ontdekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 54332

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 04 April 2014

BRAZIL!

20 September 2012 - 13 Oktober 2012

Met de camper langs de Canadese oostkust

20 September 2012 - 12 Oktober 2012

INDIAN SUMMER IN QUEBEC & TORONTO

22 November 2011 - 18 December 2011

Oosterse ontdekkingen

03 Januari 2005 - 18 Februari 2005

taiwan / nieuw zeeland / australië / thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: